Saturday, April 14

Vet dere hva dette er?

Har dere noen gang sett en saann dings foer?? Det er en russisk te-maskin!!

Jeg gikk nesten i fistel da jeg fikk se denne maskina hjemme hos en av de frivillige i Ijevan. Vi fikk foerst servert mange salater, erter, egg og kylling, deretter dessert med frukt, honning, sjokkis og TE fra den russiske maskina... Og jeg fikk helle oppi teen! Med bestemor og mor i huset som tilskuere.
Koselig kveld med piano, trekkspill og armensk gjestfrihet. Jeg fikk drikke fra dronning-koppen! :)

PS: en cola eller halvliter til den foerste som vet NAVNET paa denne russiske te-maskina... Send svar paa bloggen min! (comment). :)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dette ligner veldig på en samovar.
Musepaps.

11:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg vet det også....det er en samovar! hva er premien for den som kommer på andre plass??
h

11:43 AM  
Blogger RØD said...

Hallo musepaps!! Samovar er riktig! Grattis! Nå skylder jeg deg en øl! :)

Hallo h, hvem er du? Håvard??? Du kan få trøstepremie: En cola. ;)

12:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, en samovar ja! Veldig vanlig på 1800-tallet.....Vet du hva en Perkulator er da?? Fungerer etter samme prinsippet.... Hva med trøstepremier?? En puppy?
Hilsen din store-søss:)

3:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

h betyr Håvard ja. var forresten på middag i går kveld sammen med Katarina og resten av YDP koordinatorene. Veldig hyggelig. Og Katarina var såååå fornøyd med ungdomsdelegatene i år. Godt jobba!

10:56 PM  

Post a Comment

<< Home